24 maj.

Hästarna står idag oxå då jag har världens hemskastes ridsår! (eller va man ska kalla det) har iaf en ENOORM blåsa på olämpligt ställe som gör så sjukt ont att jag knapt kan gåå, ser lite roligt ut men de är de INTE ska jag be å tala om X) -.-

Iaf så har jag och Mli vart på äventyr med hundarna idag, vi for mot degerträsk/melsträsk och kollade läget, och OJ så fint de var där! jag ska lätt flytta dit sen när jag blir miljonär och har råd att bo så pass långt bort från omvärlden! :P sen körde vi in efter en smal grusväg som efter typ 1 km tog stop då vägen hade rasat, lite panik fick vi allt först , Mlis renault är inte direkt den minsta bilen i världen så de är ju inte bara tvärgjort att vända på den där lilla vägen :P men de gick!! hurra för det, annars hade vi förmodligen fortfarande stått kvar..

Efter vår tripp så bar de av mot byske för lite handling, och nu har jag just avnjutit grillat med min Jontis och ska strax ta och he mig ut på en promenad/löprunda , får se vad jag klarar av då jag har svårt att bara gå X)

Mitt lchfande går bra, nu känner jag att de börjar hända grejjer på riktigt!! har dock inte vågat väga mig ännu men ska göra de nästa vecka på måndag hade jag tänkt, sen har jag även infört ett nykterhets kontrakt framtill stadsfesten! så inge alkohol förtäring framtill dess, ska nog inte bli några problem känns de som :)? will seee..

Imorgon bär det av med Bajen till banan som sagt, lämnar de andra 2 gossarna hemma så får Jami komma sen ngn dag framöver och styra upp dom :), sen är Jennie på tal om allt rar och håller på styra upp en ny header! kommer bli kanoon :D
Nu har jag inget mer vettigt att säga så jag avslutar häär...




Sussie får stå för bilden, då jag tycker att hon är VÄLDIGT sööt häär!! ;) ;)


Kommentarer
Postat av: sussie

HAHHA, fyfaaan vilket riiis jag ser ut som :P hahah

men din nya design var ju väääldigt fin!! :D och även du på bilden...tihi :]

2011-05-24 @ 20:09:22
Postat av: sussie

HAHAHAHA vilket jäääävla riis jag är :P haha det är tur att du är så otroligt fin på din header att det jämar ut sig :D tihi

du är så sööööt <3

2011-05-24 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0