23 maj.

Har verkligen varit en kanonbra helg!! Lördag var vi hos mican och ante, grillade och spelade spel och hade allmänt trevligt!
söndag kom Nina hit under dagen och hängde med ut och red på grabbarna grus, jag på Bobby och hon på Bajen.
På afton bar de av mot ursviken hem till jontes pappa och Karina för lite middag, sen passade Jonte på att ta hem ännu mera "skrot" som han haft kvar.

Idag är de måndag, början på en ny vecka! har inte gjort mkt idag då jag inte känner mig så pigg, lite feber kanske?hmm..
har iaf kört en tvätt, är vell de enda vettiga jag åstakommit? snart ska jag ta mig ngt att knapra på och bänka mig framför tvn och hoppas på att de går ngt bra, sen väntar vell sängen antar jag?.. Imorn ska jag till stan en sväng och fixa lite saker,ska passa på att handla lite då oxå och fixa ett icamaxi kort! måste förbi jobbet en sväng oxåå för den delen..

är ledig framtill fredag, då jobbar jag kväll ! sen jobbar jag nästan 7 dagar irad, kommer bli tungt! men måste gå..
På onsdag är planen att jag ska dra ner Bobby och Bajen på banan, ska köra ett snabbjobb med Bajen och några bakvarv med Bobby i såfall, sen kommer Jami och skor dem i samma veva. Men lutar nästan åt att jag bara tar ner Bajen och ringer Jami och hör ifall han inte skulle kunna komma hem till mej lite senare om typ 2 veckor till och sko Bobby + verka Lilleman,känns onödigt att sko Bobby var 7-vecka då han går så pass lite som han gör just nu, han skulle lätt klara sej i 9 veckor ist. Får se hur vi göör. Måste förövrigt hinna hämta hö oxå! måste bli på onsdag de med..

Nu ska jag gåner och se om jag kan skrapa ihop ngt som går att äta, eller kanske träna lite först? jepp så får de bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0