2 maj,

Lördag/valborgs: Sussie Elin och Harald anlände vid 11 tiden, grabbarna grus for ganska direkt ut och körde cross medan vi andra chillade på hemma under tiden, på afton blev de grillat till middag och sedan var de bara göra sej i ordning för kvällsen trevligheter.Blev en rätt lugn fest och var bara folk vi kände, dock så hände de grejjer endå som man inte tror ska ske , iaf inte då man vet vem allihopa är. Sussies present försvann , var en silvrig margarita flaska helt oöppnad som hon fick i födelsedags present av mej och Jonte, och även en av haralds öl försvann...

Tycker rent utsagt att de känns förjävligt tragiskt! jag tycker inte att de känns kul att ta hem folk längre, de som svider mest är som sagt att man kände allihopa som var där. Iaf så hoppas jag att den person som tog den skämms!

Om man bortser från den händelsen så var kvällen riktigt bra och jag hade då sjukt kul!..

Söndag:bakisdag , blev rostat till fruckost och Pipens till Lunch. Med andra ord så har jag haft en liten "fusk" helg vilket känns på min mage nu då den inte alls är särskilt mysig :P . Herrskapet drog hem vid 15 tiden och då anlände nästa främmen, Roger och Carina å samuel kom hit på fika och Middag för att fira att jag fyller år på onsdag, är alltid lika trevligt att ha dom på besök :)! dom for hem vid 18 snåret, då gick jag och Jonte ut och fortsatte krattandet av gården som skulle kunna hållas på med i evigheter, tar ju ALDRIG slut!! men fint blir de där vi är klara iaf :).


Idag är det måndag, en ny vecka med nya möjligheter!  är en spännande dag idag, varför talar jag ev om senare.
Föregående vecka var väldigt lugn på hästfronten, Bajen fick några välförtjänta vilodagar och Bobby å Lilleman fick joina.
Därimot i veckan sätter vi igång igen , ikväll ska jag ut och strutsa på med Bajen i skogen, imorn blir de ut med båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0