12 maj.

Idag blev det en förmiddag på stan tillsammans med Mican, blev lunch på tatung och sedan rallade vi runt en stund och jag gjorde faktiskt några fynd, 2 st linnen och ett par svarta vanliga leggings, 1 stycke pannband ,ett "grafitti"nagellack och nå örhängen, sen var jag faktiskt en söt flickvän och köpte en T-shirt till Jontiis :)

Nu står jag på jobbet , har stängning ikväll . Nu har jag 1 gång för alla stoppat de sista pollysarna i min mun!!
nu kör vi stenhårt igen, ska firas med en powerwalk/löptur ikväll då jag kommer hem! he kan int hjälpes, är man fet så är man! minst 10 kg bort innan thailand i oktober.

Imorgon blir de som sagt begravning, huvvaligen, sånt är aldrig roligt! sen avslutas kvällen med några timmars arbete innan jag går på helg. jag fick mitt nya shema igår och jag klagar INTE kan jag lova, blev verkligen toppen! nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag, sen blir jag ledig i 8 DAGAR! awesomee :D

På lördag kommer Harald och sussie till fällis under dagen, karlarna ska köra cross medan jag sussie och emelie drar ner min Bajen till ersmark , ska testa rida honom på utebanan där, ska bli spännande!
på kvällen blir de som sagt festligheter.

Kom på att jag ska hinna hämat hem lilla Lasse oxå! undra om jag klämmer in de fredagkväll??ååhh, annars får de bli söndag, för lördag blir de full rulle med annat! om jag nu inte hinner efter vi kommit hem från ersmark? aja, slut spekulerat, vi får se helt enkelt!!

denna vecka har verkligen vart fullspäckad, och hästarna har fått hamna lite på sidan om tragiskt nog, men nästa vecka styr vi upp det igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0