10 maj.

Var ut och red på en SINNESSJUKT fin Bajen igår afton! helt otroligt så underbar han vaar! vi for först ut och värmde upp i skogen. mkt trav och galopp, lite skutt över nedfallna träd osv. Sen dressyrade vi en stund och han har nog aldrig varit så fin!? gick sjukt stadigt hela tiden , även i övergångarna vilket är ytterst ovanligt!
tränade en del sidvärtsrörelser och han har börjat hajja de här med att flytta för skänkeln nu! underbaart :)
jag har så FINA hästar :,)!


Står på jobbet just nu, har lite brist på saker att göra då de knapt finns varor att fylla på då lagret är i stort sett tomt. snart komme privpak iaf så då är jag sysselsatt ett litet tag iaf. Ikväll ska jag nog faktiskt köra båda hästarna en sväng, sen måste huset städas oxå, *suck* en städerska skulle inte sitta helt fel! synd att ekonomin inte tillåter det :P ..

Imorgon är de eftermiddagsarbete som gäller, tror hästarna får vila oxå så jag hinner med lite annat tjafs under dagen, Torsdag jobbar jag förmiddag, sen ska hästarna ridas! Fredag är det begravning och sedan blir de troligen hämta hem lilla Lasse på kvällen! Lördag kommer Harald och sussie förbi under dagen, sen avslutas de med lite fest på kvällen, söndag blir troligen är relativt lugn dag , hästarna ska ut,sen inget mer planerat.


<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

säg till om du ska ha det :)

nu ahr jag skrivit ditt namn med bläckpenna på min hand så jag ska komma ihåg att kolla stigbyglarna också xD

2011-05-10 @ 12:29:32
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad sa jag för pris på läder + stigbyglar från början? :P

2011-05-10 @ 14:50:57
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha okej xD nä, jag vill ha fullt pris i och med att jag har två till som också vill köpa det, men har gett dig förtur :P

2011-05-10 @ 15:29:37
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0