9 mars.

Blir som jag skrivit innan en väldigt lugn dag idag, ska strax ta ut hundarna på en promenad, plocka undan litegrann och sedan laga mat. Hästarna får troligen vila, om jag inte får för mig att fara ut och skritta Bajen en sväng i afton.

Ngt som är mkt tragiskt är som jag upptäckte igår då jag och Nina var ut och red , är att min bästa kör/ridväg är totalt världelös just nu pga nå jävla skogsarbetare som avverkat, ligger pinnar och ris över hela vägen! moddig och hemsk är den oxå så den går knapt att gå på, så jävulst tragiskt! sen har asfalten kommit fram på resterande vägar, så nu finns knapt ngnstans att ta vägen!, sen har jag hört att banan är stängd nu oxå inne i skeå pga tövädret,  greeat!

de finns en hel del nackdelar med våren, den må vara härlig med värme och allt va den innebär, men de är nog de bästa jag kan komma på just nu. skiit.

Antar att de blir en hel del skrittarbete ett tag framöver, så hoppas jag på att de öppnar banan snart igen så man kan börja fara ner, annars blir de en tragiskt vår känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0