8 mars.

Idag kom Nina hit till fällis och hälsade på för första gången på dryga 5 år, var helt awesome! släppte ihop våra odjur till vovsingar som busade häcken av sej, lunchade på fältet,klippte/färgade hår och tog en ridtur på grabbarna grus!
Hon fick ta Bajen och jag Bobbyskrutt som till min förvåning skötte sig extremt snygt, blev mest skritt men avslutade turen med en galopp uppför postbacken, shit vad man får flasch backs från då vi var "unga" och galna ^^ haha..

i afton har de vart rätt lugnt, lagade lchf pannkaka som blev sådär, skulle tydligen ha vart keso i min de hade jag inte hemma så de fick bli utan, gick äta iaf. Men jag börjar faktiskt känna lite sug efter bröd stundvis, men bara härda så ska de nog gå över rätt snart antar jag.

Imorgon ska jag bara ta de jäkligt lugnt, kurera mig lite grann och sova ut ordentligt. Blir ev en körsväng med Bajen mot eftermiddagen, annars inga planer alls faktiskt.

Har så sjuukt ont i mina ben just nu, förbannade inflamation..

Nu strax ska jag ta in och natta mina hästar, duscha för att sedan krya ner till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0