4 mars.

Igår var jag och hälsade på hos min vän Nina, som jag inte träffat på 4,5 år. Det var så sjuuukt trevligt! jag finner inga ord, shiit vad jag saknat henne... mer än det får jag faktiskt inte fram just nu.. jag är bara så jävla glad!!..


Idag har jag spenderat dagen med Mican , blev lunch på tatung och sen en räser snabbis på stan för att kolla läget lite,dock rätt dött och tråkigt. sedan blev den en sväng in på biboköp där jag hittade 2 tavlor, ett ljusfat och en bak-form. Efter det vidare mot arken zoo på solbacken för att inhandla foder till doggisarna. Avslutade dagen med att fara hem till mican och släppa ihop våra hundar så dom fick busa lite, gick fint om man bortser från att vizzla verkligen tror att hon är störst bäst och vackrast stundvis! jävla bitterfitta :P

Ikväll  fick jag bli hundvakt åt Micans hund myran då hon skulle med sin ante på nå galej på stengården i byske, vid 21 kom hon förbi och stannade en stund , blev lite chill framför tvn med litte folk, och nu har hon och de andra farit hem för ett tag sedan, jag och Jonte har vart och tagit in hästarna & nu väntar sängen! ska bli sjukt skönt att sova..

Förövrigt verkar behandligen inte tagit särskilt bra, har lika ont fortfarande , så jag antar att de bara är att fortsätta leva med det helt enkelt, känns ju sådär faktiskt...

Kommer nog inte uppdatera särskilt bra nu framöver, känner att jag behöver ta en liten paus från datorn över huvudtaget.Har så mkt annat som bör göras, sen bör jag ta de jävligt lungt oxå.Är mkt just nu som snurrar runt i min stackars hjärna, så som sagt, blir en liten paus. kommer snöra in ett inlägg lite då och då kanske, återkommer om 2 veckor igen då allt lugnat ner sej lite och jag är tillbaka i min vardag..

men en liten veckoplanering ska jag bjuda på iaf:

Lördag:träna, köra Bajen
söndag:träna,köra Bajen, städa
Måndag:träna,köra Bajen ,läkaren
Tisdag:träna,köra Bobby
Onsdag:träna, köra Bajen,raka Bobby
Torsdag:träna,ev Rida Bajen beroende på hur jag känner mig, annars körning.
Fredag:Köra Bobby
Lördag:köra Bajen, ??
Söndag:träna, städa. ??









Kommentarer
Postat av: Åsa

hör av dig om du ska åt staan nån dag, och orkar komma förbi mig me din trimmer så vi kan raka Hasse :P (ta med ömma kläder, ja mina svarta kläder va helt vita sist) MEN BARA om du känner att din kropp säger att de är OK, annars får du fan int komma :P

2011-03-05 @ 03:37:09
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0