31 mars.

Igår fyllde min lilla "gubbe" 22 år, blev kalas för hela slanten och jag hade fullrulle från kl 8 på morgon framtill 22 på kvällen med att fixa grejjer. Jami kom först på halv 9 och skodde hästarna, var klara vid 10 !
jag påbörjade rakning av Bobby, tog ena sidan och ska fortsätta med den andra imorgon då jag är ledig :)
gick från stallet vid halv 12, åt lunch, drog till byske och hämtade tårtbotten jag beställde av maylena, handlade lite och sen drog jag hem.var hemma vi 14 och då blev de städning, dammsugade,torkade golven och gjorde snygt inför kvällen.

vid 17,30 anlände Jontes mammalillebror  syster hennes pojkvän + hans mormor morfar och kusin med flickvän. blev fika och massa prat, mkt trevligt!

Idag har jag förmiddag på jobbet, slutar kl 16 och ska då hem och laga middag, sedan ut och jogga Bajen en runda. Imorgon är jag ledig, då ska jag ut och rida på Bajen , böja igenom honom litegrann och sedan ska jag fortsätta med rakningen av Bobby ´, stackarn är ju bara halvnaken nu :P! vid 15 tiden drar jag kosan mot jävre där jag ska umgås med Nina, vi ska grilla och bara chilla! kommer bli awesome :)

lördag jobbar jag eftermiddag, såblir lugnt på förmiddagen. Söndag jobbar jag förmiddag sen blir de kalas ännu en gång, Jontes pappa karina och samuel kommer flrbi då nämligen :) trevligt!


Lchf update: Fick mina nya böcker i tisdags, fanns massor med smaskiga recept!
Har inte vägt mig ngt mer , utan ska vänta en vecka till innan jag gör det, men känns som att jag blivit liite lättare iaf :) hoppas på det! ska även fram med måttbandet , är vell där man kan se mest skillnad skulle jag tro.


Nu, back to work!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Sv: Okej, jo vi brukar fara ner 1 gång i veckan :D Men just nu är banan så hård så det var ett tag sen :/

2011-03-31 @ 16:38:53
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Nina

Duktig plunka :)

2011-03-31 @ 21:20:21
URL: http://nastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0