27 mars.

Efter en supertrevlig helg så är de snart dags att krypa ner till kojs för att ladda batterierna inför en ny vecka med nya möjligheter! Igår blev de först kalas hemma hos Jontes pappa för samuel i som fyllde 5 år, sedan vidare för att fira kim som även han fyllde år, dock inte 5 år men typ 23-24? hmm? var iaf jätte trevligt! blev middag på tatung och sedan lite festligheter.

Vaknade upp imorse hemma hos Harald och sussie där vi spenderade natten, mådde mindre bra där på morgonsidan och var rent tvungen att spy! inte så konstigt då jag åt en del konstiga saker dagen innan som jag inte ätit på flera veckor, + alkohol på det =´not good! vid 12 tiden drog vi allihopa till krysset och åt lite "fruckost" sen vidare hem till fällis igen, harald och sussie hängde på och de blev grillat till middag och lite efterätt då Jonatan fyller år på Onsdag :)
kan lova att de satt JÄKLIGT bra med grillat, sataan så gott!

Nu har herrskapet ganska just farit hem, jag och Jonte har vart och nattat mina hästar och nu väntar sängen.
Nu blir de inge fusk för min del på bra länge, nu tar jag nya tag igen och kör stenhårt med lchf ! var ganska roligt att höra att folk faktiskt redan ser resultat, gör inte att jag blir mindre peppad iaf :)

Nu bjuds det på en veckoplanering:

Måndag:köra Bajen, eftermiddagsjobb
Tisdag:Jonte opereras, ska höra om jag får byta med ngn på jobbet så jag kan skjutsa och hämta honom! sen köra häst. träna!
Onsdag:ledig,hästarna skos, rida/köra båda hästarna, kalas för Jonte som fyller 22 år! :)
Torsdag:förmiddagsjobb,träna
Fredag:Ledig, rida Bajen och köra Bobbyskrutt! träna


sen jobbar jag hela helgen, men ska troligtvis hinna med lite annat oxå, lägger upp en planering om den senare då jag vet vad som sker^^

Nu, dags att dra ner rullgardin, Godnatt!



Älskade Vän ,tack för att du är Du <3


Kommentarer
Postat av: Åsa

vi körde grill premiär förra helgen och surströmming för i år denna helg, de va gött mos ;)



hade du nån tid att komma förbi så vi kan klippa katt fan i veckan? :)

2011-03-28 @ 00:48:07
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: sussie

detsamma snuttan!!! <3

2011-03-29 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0