25 mars.

Löning idag, och jag kan vell inte påstå att jag är sådär överlycklig över de jag fick ut..
Hur som haver så tog jag en sovmorgon imorse framtill halv 11, hur skönt som helst! senfick hästarna komma ut, rastade hundarna och sedan begav jag mig iväg mot jobbet där jag just nu befinner mej, har eftermiddag idag och jobbar fram till stängning, sen ska jag hem och inta soffläge! emelie kanske rider Bajen åt mej, hoppas :) vore toppen då jag inte kommer hinna ut med honom imorgon.

I brist på annat att göra här på jobbet så har jag beställt hem 2 st lchf böcker från adlibris, dessa 2:

    


kanon bra pris oxå, med frakt och alltihop så gick de bara på 350 kr, sjukt värt!

Imorgon blir de som sagt full rulle hela dagen lång, är kalas i ursviken för Jontes lillebror samuel, så vi ska vara där redan halv 12 och framtill ca 15 då vi ska vara nästa som fyller år, nämligen kim! blir middag på tatung kl 16, sen vidare hem till honom för lite party, kommer bli kanoners! därimot funderar jag på hur jag ska göra med mina vovsingar? får tvinga mamma att ta hand om dom 1 natt, jag har haft hand om hennes azzi nu sen måndagskväll, så de är hon skydlig mej kan vi låtsas^^

Nu ska jag återgå till arbetet igen, se om de finns ngt vettigt jag kan sysselsätta mej med, de är en nackdel med att jobba kväll, i stort sett allt som ska göras är redan gjort! skönt på ett sätt, men tråkigt på ett annat.




Kommentarer
Postat av: Nina

Om du vill jag ska sköta någon gång gör jag det gärna, eller orkar dom med 2 timmars promenader?? ;)

2011-03-26 @ 00:28:29
URL: http://nastrom.blogg.se/
Postat av: kajsa

Fin blogg:D Håller du på med både ridning och körning eller?:D

2011-03-26 @ 19:45:07
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: kajsa

Sv: Okej,vad roligt!:D Jag har 2 stycken nordsvenska travare och ett varmblod!:)

2011-03-27 @ 17:31:24
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Nina.

Sv: Ja, jag gör det så gärna! Bara roligt!

2011-03-27 @ 18:20:11
URL: http://nastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0