24 mars.

Igår var ingen bra dag, jag var så sjukt trött och slut även fast jag hade fått en nattsömn på 11 timmar.
Låg kvar i sängen i ca 1 tinmma innan jag ens fick energi till att ta mig upp..

Med andra ord blev de en rättså lugn gårdag, jag såg tv och chillade , plockade undan litegrann osv.
Sen for jag ut och körde Bajen en runda i de underliga vädret, var först sol och finväder, men då vi kommit oss några kilometer så började det toksnöa och hagla!? men vi överlevde det oxå..Hade Tosca med mej så hon fick springa brevid, OJ så glad hon blev! hon verkligen älskar att få följa med ut med hästarna :)
Efter jag kört skottade jag och gjorde klart i stallet, sedan hem och laga middag som bestod av lchf pannkaka.

sen var Jonte världens snällaste och hjälpte mig att skruva ihop min garderob, så nu ÄNTLIGEN har jag någonstans att ha mina kläder, passade på att göra en hög med kläder som jag inte ska spara oxå, lika bra det då man lix är igång, då kan jag köpa nya sen :P

Nu står jag på jobbet, har förmiddag idag och jobbar farmtill 16, sen hem och laga mat för att sedan köra häst. Imorgon har jag eftermiddag, sen är jag ledig framtill Måndagkväll nästa vecka :)
Löning imorn btw, OJ så välbehöövligt!



Bjuussar på en gammal goding! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0