22 mars.

Satan i gatan vad det blåser ute idag! trodde jag skulle blåsa av vägen imorse när jag for till jobbet :O
sen då jag väl kommer fram så lyckas jag parkera i den största vattenpöl jag någonsin skådat, vilket jag såklart inte märker fören jag stiger ur bilen och blir DYNGBLÖT! tjohoo, vilken start på dagen :D
In och av med skor och sockar, som tur var så hittade jag ett par i bilen som jag kunde ta på mej :P

Står på jobbet fortfarande och väntar på att få sluta, då ska jag hem ochs nöra ut mina hästar som fick stå inne imorse pga stormvindarna, hoppas på att de lugnat ner sig lite i afton, hade tänkt ut och köra Bajen en sväng.

sen mina vänner så sker ngt fantastiskt idag, jag ska köpa mig en GARDEROB! efter 1 års tid utan garderob så känner jag att de banne mej är på tiden!  fattigare än någonsin är jag, men vafan, jag orkar inte vara utan längre helt enkelt :P, sen vann jag 200 spänn på lunchdubbeln idag så då vet jag vart dom pengarna går^^

nu kommer en liten veckoplanering i brist på annat:

Tisdag:jobba,köra häst, skruva ihop min garderob!
Onsdag:ledig, köra häst, träna, städa
Torsdag:förmiddagsjobb,köra Bajen
Fredag:träna, eftermiddagsjobb
Lördag:Ledig, ev kalas på dagen för Jonte och hans lillebros samuel hemma i ursviken. Fest på kvällen!
Söndag:Ledig, köra häst, kalas igen på afton !


sen lite lchf update, jag är fortfarande motiverad! blir stenhårt nu i veckan då de blev lite fusk uppe i fjällen, sen på lördag blir de fusk igen, men därefter så ska jag se till att inte "fuska" på ett bra tag igen, känns iaf jätte bra att jag lyckats komma in i dethär, och jag måste säga att jag tror mig se liiite resultat, kläderna sitter lite lösare och jag känner mig mindre uppsväld, KANON! :D






Kommentarer
Postat av: Nina

Gissegatten saknar dej :D

2011-03-23 @ 09:49:46
Postat av: mican

duktig du är :D

2011-03-23 @ 10:04:55
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0