14 mars.

Åter tillbaka till arbetslivet, första jobbarkvällen på 3 veckor, känns lite skumt men trevligt att se alla igen! :)
Under dagen idag åstakom jag ingenting, fattar inte varför jag gör så varje gång jag försöker planerat ngt.
iafså drog jag till byske före jobbet och hälsa på mamma inne på kiosken en stund, handla lite småsaker på coop till fjälls osv.

Jobbar förmiddag imorgon som sagt, sen blir de hem och börja laga mat som jag och Mli ska ha med oss då vi drar på torsdagkväll :) kommer bli awesome! dock är jag lite orolig över mina heestisar, men dom kommer klara sig fint så länge dom håller sig i hagen, förhoppningsvis är dom snälla och gör det.

Förövrigt så vägde jag mig själv idag för första gången på säkert 1 år, och jag blev positivt överaskad! trodde att de skulle vara värre än vad de faktsikt var, de är ju allti trevligt :P även fast jag har en heel del kg till mitt mål. Men nu börjar resan neråt! håll i er ;D


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja jag förstår int va folk få för sig, nu hörde ja att de kallas mocca rutor.. WTF??? :P

2011-03-15 @ 18:49:06
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0