10 mars.

var ut på en superhärlig skritt tur med Bajen idag och hade Tosca med mej , gick fina fisken! Tosca är så sjukt duktig och Bajen med för den delen som har tålamod att ha henne springade brevid/framför, de är nästan så att han gillar det tror jag!. Iaf så red jag mestadels på långa tyglar idag, men testade att rida ihop honom en liten stund mot slutet och han kändes jättefin :), avslutade med en galopp uppför postbacken, jisses så laddad han var! fattade galopp från skritt och satt av i världens fart, G krafterna bara sprutade och jag tror mina kinder var 1 meter bakom mig och hästen XD!
Blev en tur på ca 1 timma, som sagt, kanonhärligt!.

resten av dagen har jag bara tagit de lugnt, framtill i afton då jag for till Byske och färgade håret på maylena + handlade litegrann, var hemma vid 20 tiden och då drog jag förbi emelie en sväng och kollade läget en stund^^, Nu har jag just tagit in hästarna och gjort natt, Jonte ligger och sover vilket jag oxå ska göra strax.

Imorgon får vi se vad som sker, blir troligen ytterligare en skrittrunda på Bajen , sen får vi se om jag och emelie drar till piteå en sväng, jag skulle verkligen behöva färga håret då min utväxt är enorm, men min ekonomi skriker BIG NO NO! så kommer troligen skita i det. Dock finns ju Dollarstore i piteå, de måste ju vara världens paradiis ^^! ;)
Återstår att se vad som sker.

Nu ska jag ta och lägga mej, så godnatt gott folk.

Bjussar på en bild på världens finaste Tosca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0