28 juni.

Har sovit sjuuukt dåligt inatt, men trots det är jag på riktigt bra humör idag!? står just nu på jobbet, har förmiddag idag :), kl 15,40 då jag slutar så kommer Jonte hit och hämtar upp mej , vi ska dra till stan på byggmax och inhandla de sista brädorna vi behöver till altanen, sen vidare mot lappis och fira hans mormor som fyller år :D!

Har eftermiddag imorgon, så om jag lyckas så ska jag ta mej en sovmorgon och sen steka i solen resten av dagen då de tydligen ska vara kanonväder! jobbar förövrigt sista dagen för denna vecka då oxå, awesome :D
Torsdag så ska jag fixa och trixa lite hemma, köra häst och göra lite sådant :) har lovat jennie att hjälpa henne slinga håret oxå, inte att förglömma :P!! på tal om slinga håret så är mitt stackars hår i stort behov av lite färg förbättring oxå, ska nog ta och pallra mej på ngt dropin av ngt slag och styra det så jag slipper se hemsk ut :P törs inte göra det hemma själv nämligen då jag misslyckats så många gånger, så bättre att de får svida lite i plånkan och bli bra direkt ist ^^

Sen måste jag berätta nå kul, igårkväll spelade jag en dagensdubbel för 22 kr, kollar den strax innan jag drar hem och har då vunnit 1100:- !! hur väärt?? :D :D dock ångrar jag lite nu att jag inte satsade lite mer, men va fan, jag är nööjd :D





Kommentarer
Postat av: Åsa

sök på fredrik viksten bland mina vänner på fejjan så hitta du han :P fast ja, vi är väl typ ihop eller nå sånt :P

2011-06-30 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0