Lista.

För ovanlighetens skull så ska jag göra en lista som INTE har med hästar/djur att göra, hehe :P



Vad heter ni? Mia Brigitta Ahlqvist och Nils Jonatan Malm

Hur träffades ni? Pratade via msn, sen bestämde vi träff :)

Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år och 3 månader.

Är ni förlovade? Nej de är vi inte.

Bor ni ihop? Ja de gör vi, äger hus i fällfors tillsammans :)

Har ni barn? Inte än, men inte så långt borta tror vi :)

Har båda körkort? Jadå.

Isåfall, vem kör bäst? Jag har mer hov då jag kör än Jonatan, men han är troligen bättre än mig på köra iaf :P

Kommer du ihåg er första kyss? ja de gör jag.

Vem sa " Jag älskar dig " först? shit, de minns jag faktiskt inte.

Vem är äldst? Jonatan är 1 å äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni? jag är oxen, Jonte vet jag inte? hahah är skit dålig på sånt där. men han är född 30mars iaf :P

Vem fyller först på året? Jonatan

Vem är längst? Jonte.

Håller ni hand på stan? Ytterst sällan.

Kände ni varandra innan ni blev ihop? Jag viste vem han var.

Har ni stora framtidsplaner? Mjaa, de tror jag, lagomt :)

Har ni gråtit i varandras armar? att vi har.

Vilket är ert bästa minne? Jag vet faktiskt inte riktigt, vi har gjort mkt roligt tillsammans. tråkigt svar kanske? :P

Vad gör ni en vanlig vardags kväll? jobbar jag inte så brukar vi se tv, småprata, äta kvällsifika.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej då.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 6 mil, så en liten bit.

Blir du lätt svartsjuk? I början var jag det, men absolut inte längre!

Brukar ni bråka? självklart, de är vell inte mer än mänskligt när man bor under samma tak?

Vem ringer eller SMS:ar mest? Det är nog jag.

vad är hans finaste kroppsdel? han har världens finaste ögon, men hela han är fin :)


Kommentarer
Postat av: sussie

Naaaw, så söt du är Mia :)

2011-01-19 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0