dag 3, min största rädsla.

Min största rädsla med hästarna är nog att ramla av, jag stenväägrar! för jag vet att om jag gör det kan de nog vara färdig ridet för min del, då jag troligast kommer gå "sönder" ännu mer. min kropp skulle inte palla ett ordentligt fall.
Det var ungefär 7-8 år sedan jag flög av sist, om vi bortser från den lilla incidenten som skedde på Bajen förra veckan då jag skulle rida barbacka X) tycker inte att de räknas riktigt :P.

sen är jag sjukt rädd att ngn av hästarna ska bli sjuk eller skadade, förutom Bobbys senskada hösten 2009 har jag faktiskt haft rätt tur på den fronten, har aldrig haft en sjuk eller skadad häst innan.

sen är de vell mkt smågrejjer sådär man är orolig över ibland, men detta är nog bland de värsta.


Bjuder på en bild på mig och Macho från sommaren 2007, han var/ är en stjärna på hoppa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0