dag 2, min första häst.

MIn första egna häst var Västerbo Macho, jag var 13 år då jag fick honom och de var bland de bästa dagarna i mitt liv.
Macho var/är en varmblodsvalack som då var 9 år, stor som ett hus och världens finaste! vi hade väldigt mkt roligt ihop och han lärde mig otroligt mkt. Macho sålde jag hösten 2009 till sandra dahlberg i byske, efter många om och men.
Då jag med åren blivit mer och mer trav intresserad och kände att de var det jag vill satsa på, och mer av min tid gick till att träna Bobby som jag då köpt av christer Johansson, så tyckte jag att Macho förtjänade att komma till ngn som fick ge honom den tid han förtjänade. Ont i hjärtat tog det, men jag vet att jag gjorde rätt, han kunde inte få de bättre! det bästa är att han står så pass nära att jag fortfarande kan hälsa på honom :).

Sen före Machos tid hade jag en shetlandsponny som hette lillis som jag lånade på foder, hade honom i 2-3 år
och då jag tog honom var han 26 år gammal! men de kan jag lova er att de inte märktes ett dugg! pigg och jävlig var han :P haha! många roliga minnen fick vi tillsammans. Och tydligen lever han än idag, och ska vara uppmot 36 år! rätt häftigt, han är nog odödlig :)

Jag och finaste Macho, sommaren 2007 <3



Kommentarer
Postat av: Hiyohiyorin

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-08 @ 07:16:20
URL: http://hiyohiyorin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0