6 januari.

Lugn dag idag på jobbet, inga varor och inga paket. skönt samtidigt som de blir rätt tråkigt.
då jag slutat ska jag snippa förbi mican en sväng och hjälpa henne att noppa ögonbrynen, hon smsade igår i lite panik så lovade att hjälpa henne :)! sen hem och äta middag, sedan ut i stallet direkt för att köra Bobby en runda, jessika skulle hänga med så hon får ta Bajen , blir perfekt att gossarna får följas :) efter det väntar en lugn kväll framför tvn skulle jag tro, ska nog ta hem en film så jag och Jonatan kan mysa ner oss i soffan.

imorgon på dagen ska jag ut och plumsa med Bajen i snön, senare på aftonsidagn blev vi bjudna på middag hos roger och carina, så de blir kanoners! lördag som sagt blir de skoterkörning med jontes syster och karl.
får se om jag hinner ut med båda hästarna en sväng oxå, annars tar jag dom på sööndag :)

förövrigt har jag bokat en klipp och färg tid nästa vecka , ska bli ruskigt skönt att få klippa bort lite skrot!
har funderat på att göra lite mörkare slingor i håret, men vi får se, har inte bestämt mig ännu.

nej, en kaffe kopp skulle sitta fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0