6 januari, skiiiit!!

ååh, när jag slutat jobba så drog jag förbi Mican en sväng, vi småpratade en stund sen hjälpte jag henne med ögonbrynen^^, efter det så drog jag hemöver och körde in i byske för att gå in på ica och hämta utt shcabraket jag beställt från börjes! men vad tror ni? stället har STÄNGT! ååh, så stöörande -.- nu får dom här jäkla mellandagarna vara slut, de enda positiva med dom är att man får bra betalt på jobbet! -.-

iaf så var de bara puttra vidare hemöver, Jonatan var så söt och gjorde middagen idag <3

helt plötsligt blev jag väldigt slö, så blir ingen ridning/körning ikväll, men imorn ska jag och jessika ta gossarna på en långsväng! , tror att jag ska ta ut lilleman en stund och bråka med honom ikväll ist, ska testa longera honom lite :)
han har ju blivit betydligt mkt piggare nu när de är kallt ute, i sommras var han som en sniigel :P

får se om jag utmanar ödet och testar raka lite på honom ikväll, kan bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0