2 januari. 2011

sådär ja, nu är de inte 2010 längre utan 2011! känns de ngn större skillnad? svar:Nej.
Men jag ska iaf göra mitt bästa för att detta år ska bli minnesvärt, och jag har på känn att de kommer bli bland de bästa åren i mitt liv om allt kommer gå som planerat.

Så hur var 2010? riktigt bra måste jag säga, jag är nöjd med detta år som gått och de finns inte mkt jag ångrar :) jag orkar inte göra en sån där lång års resume , utan jag nöjer mig med att skriva att jag är nöjd med året som gått :)

självaste nyårsaftonen spenderade vi hemma hos Harald och sussie, vi åt god mat och tog oss en drink, spelade spel och hade allmänt trevligt :)! jag hade med mig tosca oxå då jag var rädd att hon skulle bli skrämd av alla smällare och raketer, men ack så fel jag hade! hon var sten cool och skötte sig så fint min duktiga lilla tjej :,)!


Igår på nyårsdagen så vaknade vi upp hemma hos harald och sussie, chillade på där en stund och sedan drog jag och Jonte vidare mot hans farmor och farfar där de bjöds på fika och mat för hela slanten, jisses så gott de var! och mätt var man efteråt kan jag lova er, usch! julen/nyårs är en hemsk tid, man äter så otroligt mkt :P , efter att ha vart där någon timma så for vi hem, trötta och mätta.

Just nu står jag på jobbet, började nu kl 12 och då jag kommer hit så är de fortfarande stängt ! :O
tydligen har de blivit missförstånd så hon som skulle öpnna nu på morgon trodde hon skulle stänga ikväll, vilket inte var fallet. Lite tokigt blev det då de är V75 idag och vi har nog gått back en hel del med tanke på att butiken vart stängd framtill jag kom. Men sånt som händer!

jag jobbar till kl 14, då ska jag fara hem och köra Bajen en runda, sen ska jag longera Bobby litegrann tänkte jag :).. Förövrigt har jag nog kommit framtill vad Lilleman har fått för ohyra, jag misstänker att det är pälsätare! så har behandlat honom med myggmedel/insektsmedel, tvättat honom i jodopaxblandning óch nu ser de betydligt bättre ut :) ska fortsätta att be´handla honom i 1 vecka till för säkerhetskull.

nej, åter till arbetet :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0