27 januari.

sista jobbar dagen nu innan jag går på helg, ska bli underbart skönt!!

Då jag slutat ska jag hämta ut rakapparaten jag pratat om tidigare, så med andra ord blir de rakning av poa hestar ikväll! Bajen först, sen ska Lilleman få smaka oxå , hehe. Kan bli spännande faktiskt!
eftersom de är världens underbaraste väder idag så ska jag ut och köra båda Bajen och Bobby ikväll och även imorgon, sen ska jag hinna med och träna mig själv oxå! blir en promenad med vovvsingarna och sen box!


Mkt mer än såhär har jag inte på hjärtat just nu, ska iaf ta för och efter bilder på hästarna sen så ni får se hur resultatet av rakningen blev^^ ;) ! som sagt, kan bli spännande då de blir första gången för mig jag ens använder en rakapparat, och första gånge hästarna blir rakade! hehe^^


vad ska vi riktigt göra, mitt lilla hjärtegull?


Kommentarer
Postat av: Rebecca Joli

Tack detsamma!!

2011-01-27 @ 16:25:04
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0