25 januari.

vilken sjulhelvetes natt! Lilleman hade lyckats riva sönder Boxen, jag tattar fixar det och hoppas på att de ska hålla till morgondagen (idag alltså), jag går in duschar och lägger mig för att sova. så ringer mamma vid 12 snåret och säger att han är lös i stallet! förbaskat stiger jag upp och går över och lagar det igen..
sen inser jag att jag har borta mitt jävla bankkort, och jag var tvungen att tanka nu på morgonen! så förtvivlat springer jag runt som världens virrhöna i bara nattskjorta, ut på gården och in i bilen å leta som ett tok.
(jag måste ha sett helt galen ut!) uta sötte framgångar, jag blir vansinnig och väcker stackars Jonte, som blir flyförbannad och springer ner, och hittar mitt jävla kort DIREKT, och i BÖRSEN dessutom!?? wattaaa fuck?

satan så arg jag var på mig själv, fyfan så världelös :P! låg och var förbannad och höll på slita av mig håret 1 timma till innan jag kunde sova, så vid 2 inatt var jag isäng, sen upp kl 6 för att he sig iväg och jobba, sådär lagomt pigg^^


Nu slutar jag på en liten stund, är de inte för kallt i afton så ska jag ut med Bajen och longera både Lilleman och Bobby, sen blir de en tidigkväll då jag öppnar imorgon oxå. samma på torsdag.

Fredag är jag ledig, då ska jag ut med hästarna, Bajen ska ut och galoppas och bobby motionköras. sedan vidare mot byske och färga håret på maylena, sen efter det ska jag förbi mican och vi ska se film och dippa grönsaker och låta vovvsingarna busa :) , lördag ska hästarna oxå ut, sen kommer Harald och sussie förbi :D
söndag mot aftonsidan är de kalas hemma hos Jontes mamma som fyllt år, oxå ska jag hinna klippa samuel :)
Fullspäckad helg med andra ord, sen väntar en fullspäckad vecka med jobb och dylikt, tuungt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

mötte två idioter idag.. varav en inte stannade bilen, trots att iris var mitt i vägen och gick i sidled över hela vägen, han körde väl i samma takt som iris aktade sig, tills jag skrek utöver mig "STANNA FÖR FAN!" då jävlar stannade han :P

2011-01-25 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0