22 januari.

asså shit, de är bara - 3 grader ute och här står man på jobbet! känns surt måste jag säga, mkt suurt.
SOm tur är slutar jag 14,40 så jag hinner hem och rida , eller iof, de lär ju vara mörkt. men de må vara!

jag tror jag har mindre tandvärk idag, hoppas att fanskapet har tänkt ploppa upp ngn gång, den börja ge hopp iaf!
ikväll ska jag som sagt rida Bajen, den här gången LOVAR jag mig själv att jag ska testa jaktkandaret! sen ska jag köra Bobby en runda. Ska även göra något så roligt som att byta gardiner i köket ikväll, hurra -.- men kan ju inte ha kvar tomtegardinerna nu i slutet av januari, shame on me.

Imorgon är jag ledig på förmiddagen, ska firas med en sovmorgon! på måndag är jag ledig och då blir de som sagt galopp arbete för Bajens del, sen ska Bobby köras.

jobbar tisdag onsdag torsdag, sen ledig fredag lördag söndag! sköönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0