20 januari.

Jag har insett att jag är fan den fattigaste i världen just nu! (känns de som) har endast 104 kr kvar på kortet, tur som fan att jag har en liten gömma hemma där jag stoppar undan ibland ;P (tänk inte ens tanken på att försöka hitta den!!), jag och Jonte "impuls"köpte ju en tv för några dagar sedan, sen betalade vi en del av thailandsresan i förrigår, så både jag och Jonatan är rätt luspanka just nu. Tur att de är lön på måndag! annars hade jag troligen låst in mig själv och dragit ngt gammalt över mig.


Imorse när jag for till jobbet var de svinkallt ute, så mina guldklimpar står fortfarande inne :( stackarna, så de första jag gör då jag slutar blir att ta ut dom, sen rasta vovvsingarna. sedan har jag bjudit över emelie på middag och tårta eftersom snorungen fyller 22 år idag :D! grattis !!

Imorgon blir de eftermiddags jobb, ska om de inte är för kallt ut och rida Bajen en sväng.
Lördag jobbar jag till kl 14,40, sen får vi se vad som sker. är egentligen för fattig för utgång, men de lockar!
återstår att se vad som sker.

Söndag jobbar jag eftermiddag, sen ledig måndag. Då ska Bajen ut på en galoppsväng igen, och Bobby ska motionköras :)!

Hur ser eran helg ut? om de nu är ngn som törs svar? :P hehe


Bjuder på en gammbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0