17 januari.

Jag råkade sälja våran tv i helgen, och 2 av mina vagnar + soffan. har lyckats tjäna 6500 kr på 2 dagar :P ! (halva thailandresan!!) skämt och sido, 4000 kr kommer gå till en ny tv som ska inhandlas idag, resten ska jag försöka spara.
Förövirgt är jag inte pigg, mina öron gör ont och jag är förkyld! alltid ngt..

I lördags blev de fest med Mli hemma hos sandra, sen vidare ut på all stars, var helt ok! dock lite konstiga människor ute, sen drack jag vin oxå vilket jag inte kommer göra igen! min mage var inte ok efter det. (spydde faktiskt inte!)

Igår var jag inte hel, sen snöade det som fan hela dagen så hästarna fick stå. PÅ aftonen for jag Jonte och Mli till byske och åt på stengården, hur gott som hellst! sen vidare hem för att dö i soffan ett tag.

Idag mår jag snäppet bättre, men inte bra, trots det så ska jag följa med och köpa en tv, sen måste jag hasa mig ut med Bajen en sväng oxå , ska testa jakt kandaret idag (ides inte sist :P ) , hoppas på att de fungerar bra :) blir spännande! utvärdering kommer senare.


Bild på Lilleman som tror han är cool^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0