10 januari.

Ibland kan man behöva lite egentid, bara sätta sig ner och fundera över saker och ting, så de har jag gjort idag, gjorde mig ett glas bubbelvatten och tog min röda mysfilt och kröp ner i fotöljen och slöt ögonen en stund och bara funderade på allt och ingenting. Ibland är de bara så skönt att vara ensamen och bara vara, men jag kan inte påstå att jag kom fram till ngt specielt idag förutom att man borde göra såhär oftare.Jag är lite av en "tanke" människa, tro det eller ej!
men jag tänker väldigt mkt, och för mej är det viktigt att få göra det oxå, även fast man kanske borde göra de mindre vissa gånger...

Nu har iaf jag och Jonatan ganska just kommit hem efter att ha vart i byske och storhandlat, blev inte av igår då vädret sög, så nu har vi mat så vi klarar oss ett tag framöver! så skulle jag hämta ut mitt paket på ica från börjes, och vet ni? då har dom skickat TILLBAKA det!! jag har seriöst vart dit 4 gånger, 3 av dom gångerna har vart mellandagar och dom stängt tidigare än vad jag trott, och idag kommer jag di kl halv 6 och dom hade skickat de kl 5! så sjuukt störande!
Nu kommer jag måsta betala för frakten 2 gånger ist, för jag ska banne mig ha de där schabraket! -.-

Nu strax blir de lite middag, blir fiskpinnar och potatis! sen ska jag bege mig ut i stallet och ta in Bajen, ska köra lite intervaller i backen hade jag tänkt, i lugnt tempo. sen är de bara göra sig klar för kvällen och lägga sig, ska upp tidigt imorgon och dra iväg på jobbet, så min Tisdag kommer bestå av arbete , sen ska jag ut och köra båda hästarna.

Onsdag är jag ledig, då ska jag ev följa med Mli till stan en sväng, annars far jag om inte annat själv för har en massa små ärenden jag ska göra, bla köpa hundmat till mina byracker och göra ett besök på royal för att inhandla ett jakt kandar!. Torsdag jobbar jag, sen är jag ledig freda lördag söndag, fredag blir de ev utgång med Mli :)


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! jo hur gick det med "klifläckarna"/ skavet ? Har det blivit bättre? Hoppas allt är bra, mvh Ida

2011-01-11 @ 15:41:50
URL: http://aviano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0