Lista.

1. Det första du tvättar i duschen? måste nog bli handen då jag alltid kollar värmen först.
2. Gillar du kaffe?  JAG ÄLSKAR KAFFE!
3. Hur mår du just NU? Rätt bra faktiskt.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? va??
5. Berätta om din senaste dröm: Den minns jag faktiskt inte, men jag drömmer väldigt ofta om björnar! uusch.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nja, de tror jag fan inte.
7. Vad vill du ha just nu? Försommar eller eftersommarn, då mygg och bräms inte vaknat till liv!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? de har jag säkert.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? jag slickar på den, får hurven då jag biter!
10. Använder du smileys? Ja
11. Har du träffat någon kändis? öhh, åhnej, har jag det? jooo.
12. Gillar du keso? gött mos.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Vi går på stigen som går till evert.
14. Hur många länder har du besökt? cypern,turkiet, norge,finland. sen minns jag inte.
15. Är dina föräldrar stränga? njaa ganska.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? absolut INTE, fy så hemskt.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nää, inte vad jag kan se.
18. Brukar du hyra film? Ja, fast behöver aldrig betala för det ;)
19. Var kommer du vara på lördag? kommer befinna mig på macken på förmiddagen, sen hemma.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nääe, men jag minns att jag åkte bil och mamma berätta det.
22. Vad åt du till lunch? 2 skivor blodpudding.
23. Har du lockigt hår? nääe inte de minsta, om jag inte somnat i blött hår, då kan de spreta ngn stackars lock!
24. När grät du senast? Förra veckan , minns inte vilken dag.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja.
26. Favoritårstid? sensommar/höst
27. Vem höll du senast i handen? Jonatan
28. Sover du med TVn på? Nej guu se hemskt, ska vara tyst!
29. Tycker du att du är gammal? Nej
30. Är du mörkrädd? Väldigt!
31. Gillar du ditt liv just nu? ja, men alltid finns de saker som kunnat vara bättre.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jo.
33. Har du bra syn? jag har haft värsta laser synen! dock tror jag att den börjar bli sämre.
34. Var är dina föräldrar just nu? mamma ligger hemma och sover, pappa befinner sig i gruvan i kiruna och arbetar.
35. Vad har du på dig just nu? svarta jeansleggings, marinblått linne och en grön/vit/röd rutig skjorta.
36. Vad var det senaste du köpte? 1 liter fil.
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar är ett starkt ord, men ogillar gör jag.
38. Använder du sushipinnar? har aldrig testat sushi, men skulle gärna görat!
40. Äger du ett vapen? Ja,
41. Gillar du ditt hår? njaa, då de vill vara på min sida så ja.
42. Gillar du dig själv? ibland.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? svår fråga, båda tror jag.
44. Hur ofta använder du MSN? väldigt sällan.



NU lägger jag mig, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sussie

älskar svaret på fråga 4!! haha så klockrent, du är för go :)

Sen gillar jag att vi MÅSTE prova sushi någon gång?!?! :D med pinnar och hela kalaset!

2011-02-16 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0