kommentar :)

Fick en kommentar av helena travgalen.se : Helena om 28 januari.:

Shit vad bra klippningen blev! Jag försökte spara Bosses rygg hårig men blev aldrig nöjd så det blev mindre och mindre hår kvar och till slut blev jag så störd och tog bort allt xD



Eftersom jag är världens mest otekniska människa så lyckas jag inte kommentera på din blogg! X) jag lyckades 1 gång men nu går de inte :O haha! så jag svarar här ist då : TACK så mkt! :D jag är faktiskt rätt stolt över mig själv att jag lyckades så pass bra med rakningen trots att de är första gången jag rakar en häst någonsin! har bara kikat på innan X)
De brukar ju oftast bli så att ena sidan blir bättre än den andra, så ska man "finslipa" lite åsså slutar de med att de inte är ngt hår kvar X)! tur de finns täcken till odjuren! haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0