8 februari.

har vart lite off senaste dagarna , men har nu bestämt mig. till er som inte förstått så hade jag tänkt låna ut Bobby på foder ett tag då jag inte riktigt "hinner" med, la ut honom på annons, men ändrade mig igår.
Han är mitt lilla hjärta, och jag tror helt ärligt att jag inte klarar av att lämna bort honom, han betyder alldeles för mkt för det.

Var ut och red han en sväng igår oxå, och han skötte sig exemplariskt! underbara häst.. <3

Efter att jag ridit tog jag med mej Jonte och Robin för en tripp till stan, jag gick in med hundarna på arken zoo och passade på att väga dom, och lilla vizzla vägde 8 kg!! normalvikt för en australisk terrier tik ligger kring 6,5-7 kg, så hon har ett kgs "övervikt" , ochd e tackar jag faktiskt min mamma för som alltid smygmatar henne då hon är där -.-! nu blir de ändring på det!. Bytte förövrigt foder till vizzla oxå, fick bli royal canin yorkshireterrier.Blev rekomenderad det så nu ska de testas :).




sen blev de Toscas tur att väga sej, och hon ligger på 25 kg nu! min lilla stora tjej :), för tillfället får hon fortsätta äta meradogJunior  fodret då de fungerar utmärkt!får se senare om de fortfarande kan vara ngt som passar.
(inte junior då)




Förövrigt så kom emelie till mig igårafton och hängde med ut och red en kortsväng, jag tog Bajen som var lite halvknepig, och hon red på Bobby som skötte sig riktigt fiint :,)! lillbubbsen fick gå två svängar igår, väldigt lugna pass , men oj så glad han var :)

Idag jobbar jag förmiddag, i afton ska jag ut med Bajen en sväng och sedan har jag inte allt för mkt inplanerat.
Imorgon är jag ledig, så då ska båda grabbarna grus få komma ut, får se om jag longerar lilleman oxå .
ska även passa på att ringa Alba om vaccinationen till hästarna, börjar ju vara dags för årets spruta ..
Torsdag fredag jobbar jag förmiddag, sen väntar helg! längtar redan.


Kommentarer
Postat av: mican

sv: ett helvette på jobbet

2011-02-08 @ 16:24:40
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag har inte ridit sen i sommar egentligen, så när det gäller ryggmuskler har han mindre än då, så jag hoppas det är tvärtom :) är du nöjd med täckerna förresten?

2011-02-08 @ 18:19:51
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0