8 februari, ett till inlägg.

har alldeles just kommit in efter att ha vart ute i stallet och härjat. Tog in Bajen och for ut och drog däck en sväng, hade med mig Tosca oxå som skötte sig jätte bra :) dock har hon börjat bli lite kaxig och kan komma lite väääl nära ibland, Tur att Bajen är snäll, hade de vart Bobby hade hon vart moos :P *skämt* , Bobby är iaf inte de minsta förtjust i hundar som springer runt fötterna på honom.

Bobby skrutt fick vila idag efter att ha gått 2 pass igår, men imorgon är jag ledig så då ska jag ut och rida honom en sväng. Bajen ska jag köra intervaller i backe med hade jag tänkt , han kan behöva få bli lite slut nu när han chillat 1 vecka med endast ngt skrittpass och lite dressyr. Torsdag ska dom få vila.

Förövrigt så ska jag Tatuera mej imorn! en liten hemlis som jag inte talat om , tror jag ? har inget minne av det iaf :P haha, men vad jag ska göra får ni se imorgon ^^ hehe. Blir min 3 tatuering nu, nästan så att de blir lite som ett beroende då man väl satt igång, fast de gäller att tänka sig för innan man gör det, man ska ju trots allt leva med dem resten av livet. en liten ledtråd är att den är ganska enkel, inget krumelux.

Nu väntar sängen för min del, ska bli ruskigt sköönt! så godnatt opå er!


En bild på min lilla vizzla från vintern 2009 <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack för erbjudandet men hjag avskyr bomlösa sadlar, så sjukt obekväma xD Iris har jag en bra sadel till, bara lukas som är på omstoppning och med en förbygel ska nog Berras sadel fungera :)



Men sätt in 450 kr på mitt konto i handelsbanken :)

Clearingnr: 6253

Kontonr: 416 629 598

2011-02-09 @ 12:50:20
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag tål dom helt enkelt inte xD amen det är okej! :P

2011-02-09 @ 13:09:33
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0