4 februari.

gjort palt idag, blev riktigt lyckat! sen har jag faktiskt inte hunnit med så mkt mer , just nu står jag på jobbet och väntatr på att tiden ska gå så att jag får fara hem, blir lite film osv då jag till min stora förvåning ser att jag jobbar EFTERMIDDAG imorgon! då de är innebandy och pub å allting i fäll! såklart :( men har faktiskt lyckats lösa det, nästan. charlotte min räddare i nöden skulle ta de sista timmarna imorgonkväll, dock har jag söndagen kvar , jobbar förmiddag vilket kanske inte är allt för lyckat? men går de inte styra så är de vell bara se till att sluta dricka i tid och he sig upp^^.

Imorgon på förmiddagen ska jag ut med Bajen en sväng, blir nog en lite kortare men intensiv runda.
nu ska jag se till att göra lite nytta, så jag kan gå hem med gott samvete^^


Ha en bra fredagskväll på er alla! :)



Kommentarer
Postat av: mican

sv: ja, vi ses i fäll =D

2011-02-04 @ 22:09:50
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0