3 februari.

Vem har sagt att vi behöver mera snö? nu får de banne me ge sej! är så otroligt less på detta snöande!
Jag som hade tänkt ut med båda grabbarna grus idag, men jag blir så negg då de är såhär dåligt väder så vette tusan om de blir av. Får se i afton om de blir en kortsväng iaf.

Emelie kommer hit snart, vi ska dra till byske en sväng och handla litegrann hade vi tänkt^^ , om vi tar oss dit utan att köra i diket , snöar som fan och lär vara världelös sikt!

Blir de ingen ridning i afton så ska jag ta och baka litegrann, bra att ha ifall de råkar komma förbi en männisch någon gång^^, sedan antar jag att de blir en hyfsat lugn och tidigkväll som de känns just nu.

Ist för att skriva en massa mer tjoller så lägger jag upp några bilder ist!


Tosca inviger sin nya säääng :,)!!


 
Bobby i sitt "Nya" begagnade täcke jag ska köpa av Camilla R, satt riktigt bra. Älskar färgen!


 en av mina 2 smockfyllda hyllor med olika produkter.

Lillemans man sen jag klippt av 10 cm, lite ojämn, jag vet^^!


Lilleman tror han är cool^^!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0