3 februari.

vart ett jäkla skitväder hela dagen! och som jag skrev innan blir jag så jäkla negg , så hästarna fick stå idag.
Har vrääkt ner snö hela dagen! man har inte sett många meter framförsig kan jag lova er.
Jag och emelie tog oss iaf till byske och handla lite, så nu behövs de inte handlas fören nästa vecka :) skönt.

Har iaf åstakommit en grej som jag tänkt göra idag, jag snörde ihop en snoddas nu i afton, ni vet sån där kaka i långpanna :)? blev kanonbra! så nu är de bara komma och fika gott folk^^. Imorgon på förmiddagen ska jag göra palt!
ska även ringa alba och höra om han har tid att komma å vaccinera hästarna nästa vecka, är dags nu igen.
Hoppas på att han har tid att komma redan på måndag, så min planering för veckan går ihop^^.

Här kommer en liten veckoplanering i häst väg from Måndag:

Måndag:Ledig, köra arbets (dra däck) med Bajen, Bobby motion.
Tisdag:jobbar förmiddag, Bajen dressyr,Lilleman longering/promenad.
Onsdag:Ledig, Bajen och Bobby motion.
Torsdag:jobbar förmiddag, hästarna Vilar.
Fredag:jobbar förmiddag, Bajen skritt,Lilleman longering.
Lördag:Ledig, Bajen snabbjobb och Bobby motion.
Söndag:Ledig, hästarna vilar.


Kommentarer
Postat av: mican

hahaha vilken söt bild :D

2011-02-04 @ 15:28:22
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0