23 februari.

har sovit 11 timmar inatt, + att jag sov ca 3,5 timma igår afton då jag kom hem oxå. så nästan 15 timmars sömn på ett dygn har de blivit, men var troligen välbehövligt.

Idag känner jag mig fortfarande rätt mör, men huvudvärken har lättat så nu känner jag mig snäpper mänskligare igen.
Dock har jag kli i fingrarna, underbart väder ute och bara -15 grader! skulle inte vara helt fel att få he sig ut med hästarna, men ska iaf vila till på fredag med det. Jonte har lovat att hjälpa mej med mockningen och att bära vatten, så nu är då det problemet löst, då kanske de fungerar endåå.

Glömde berätta att jag var förbi royal igår efter behandlingen och köpte ett fleecetäcke till Lilleman, han fryser så hemskt nu sen han blev rakad stackarn, så han går med dubbla täcken from nu. Blev en snabbis in på jula oxå då pappa skulle in där, och där hittade jag ett badrumskåp till kanonpris! 299:- så nu äntligen ska vi byta ut de vi har.

I afton ska jag och Jonatan iväg till byske och äta middag på stengården med hans mamma, vi lovade att bjuda ut henne i födelsedagspresent :), sedan blir de hem och in med hästarna, dö framför tvn en stund, renbädda sängen och sedan soova! igeen.

resterande dagar av veckan ser som sagt väldigt lugnt ut då jag är invalid, lördag kommer Harald och sussie förbi och lyser upp vår tillvaro lite, de kan verkligen behövas!

<3


Kommentarer
Postat av: sussie

<3 <3 <3 så jävla mycket!!!!! :*

2011-02-23 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0