22 februari, bara en jävla massa -!!

Jag har helt seriöst INGET vettigt att komma med just nu! ge mej en snara så hänger jag mej i trappen på dirren! -.-
vaknade imorse och kunde knapt röra mej, huvudet kändes/känns som bly och jag hade så sjukt ont i kroppen!
så jag ringde över till mamma och pappa, pappa kom över och fick slita upp mig ur sängen.

mamma ringde Bertola (kotknackarn) och bad om en akut tid, fick en tid kl 14 , och jag kan säga att de var inte mkt positivt jag fick höra! , men jag uttrycker mig enkelt : Kraftig benhinneinflamation i hela kroppen, sne och vind och inget rätt i stort sett, jag riskerar att min lårbenshals går av pga hur jag sitter. han pekade på en snubbe som satt i permobil och sa att det där kunde vara jag inom några få år om jag inte slutar sitta så jävla dåligt.
Jag blev så jävla ställd, även fast jag gått omkring med ständig värk har jag absolut inte trott att de vart såhär allvarligt. Iaf så är jag sjukskriven resten av den här veckan, sen sa han att jag skulle boka tid hos min läkare och be honom sjukskriva mig ytterligare, och var de en vettig läkare så skulle han sjukskriva mig i minst 2 veckor till sa han.

Känns ju sådär lagomt kul, och inte nog med det, jag har STALLFÖRBUD oxå! jag får inte göra några tunga lyft på minst 1 vecka, som typ skotta skit, bära hö och vatten osv. och hur i helvette ska jag lösa det då jag är ensam som tar hand om 3 hästar?? jag är så frustrerad just nu, men samtidigt lättad över att få veta vad som är fel på mig, jag har gått omkring och trott att det är fybromelargi som jag har, men de är benhinneinflamation! känns faktiskt betydligt mkt bättre att det är de jag har och inte fybromelargi, för de här kan jag faktiskt göra någonting åt, även fast de är en bra bit dit!

Frågan är bara den va jag ska göra med mina hästar, jag kan då absolut inte låta Bajen vila i 3 veckor! iof så kan jag säkert köra honom under tiden, men resten av sysslorna då? shiit...


nääe, jag sover på saken, jag pallar inte...


Kommentarer
Postat av: mican

<3

2011-02-23 @ 10:35:34
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

jamen prata med honom iaf, så får jag fundera lite, kolla ungefär vad det ska kosta att gå igenom också typ.

fredag är helt okej! :)



Krya på dig och hoppas det blir bra!

2011-02-23 @ 11:22:18
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0