18 februari.

står på jobbet just nu och väntar på att kl ska bli 9 så jag kan stänga och fara hem, öppnar imorgonbitti vilket inte känns sådär jätte peppande, en sovmorgon skulle sitta fint! , magkatarren har kommit tillbaka, så mår inte direkt jätte bra.

Hästarna fick stå inne hela dagen igår, och dom var inte nöjda på mig kan jag lova! stackarna, om dom bara viste varför dom stod inne, synd dom inte förstår allt man säger X). Imorse fick dom iaf komma ut, var -26 grader först, sen blev de bara -15 ! blia om man jämför med hur de vart, men såklart så skulle jag iväg och jobba så jag hann inte ta ut ngn av grabbarna grus på en tur, vilket sög! Bajen är galnast i världen just nu, men han får vänta tills på söndag helt enkelt..

ser framimot nästa vecka, jobbar bara tisdag torsdag, kommer bli ruskigt sköönt! hoppas bara att de blir varmare ute så man kan göra ngt vettigt, annars blir jag rent utsagt deprimerad!

Förövrigt så ser de ut som att det blir fest imorgonkväll hos oss, guud rädda meej! eller huset rättare sagt.
Äh, brukar oftast bli trevligt, dock mindre trevligt att städa dagen efter..



Bjussar på en gammbild!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0