17 februari.

Min motivation till att ens leva finns inte just nu, och ALLT är vädrets fel! minst 1 vecka till i -25 grader ska vi ha, och jag säger då bara fyfan! , just nu är jag så negg att de inte går dit en till, jag har ställt "undan" hästarna ett tag, dom får sig en vilo vecka nu, de enda jag gör är att ta dom in och ut, skotta skit och ge mat.

Igår var de faktsikt "bara" -21 grader ute, så jag tog Tosca med mig och gick upp till emelie och hennes vovve sita, blev en liten promenad i skogen så hundarna fick avreagera sej litegrann, jag kan lova er att Tosca är ngt understimulerad nu när de är såhär kallt, har inte blivit nå direkta långpromenader. Lilla Vizzla kan jag glömma att ta ut, hon fryser ihjäl stackarn, hon springer ut och pinkar å snabb lägger en kabel sen kommer hon in direkt! haha stackarn..

Nästa helg ser ljus ut, min lediga helg alltså, då ska de tydligen bli -0 grader!? man kan ju hoppas att de stämmer,De kommer troligen kännas som rena rama sommaren!

Igår efter promenaden så blev de en snabbis till stan och fixa lite grejjer, dock inget som jag egentligen hade tänkt, som typ nya hängare till Toan och tyg så jag kan klä en tavla. men blev en del annat smått och gott ist, som typ 1 skohylla, jag och Jonatan har sagt att vi ska köpa en ungefär sen vi flyttade in för snart 1 år sedan, och nu blev de av, haha jag älskar oss ^^

näee vafan, dags att fortsätta jobba,blev dock mindre att göra idag än vad jag trott, bra eller dåligt?


Paradiset..


Kommentarer
Postat av: mican

sv: ja du får känna dig hedrad :D

2011-02-17 @ 13:51:17
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0