15 februari.

kan ngn slå mej i huvet med en hammare så jag slipper leva 1 vecka ? när man kollar på klart.se hemsida så ser man att de ska vara sånhär jävla kyla i 1,5 vecka till framöver, de är fan inte SANT! jag orkar inte....
sen jobbar jag varje dag den här veckan oxå, bra på ett sätt egentligen, men för min stackars bil :( han e så lessen nu när de är såhär kallt, även fast motorvärmaren sitter i :(

De blir iaf lugnt för hästarna den här veckan, jag far inte ut och kör/rider då de är såhär kallt, kalla mig pussy eller va ni vill -.- ...

hoppas på att mitt schabrak kommer i slutet av veckan iaf, inte för att de seplar ngn större roll då dom troligen kommer stå veckan ut. Men kul att få se de live ;P hehe.

Nu har jag egentligen inge mer vettigt att klämma ur mej, så nu återgår jag till arbetet igen..
Lungt som attan ikväll, trååkigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0