11 februari.

Inne på de sista timmarna nu innan jag går hem på helg, ska bli ruskigt skönt!
kallt som fan var de imorse då jag skulle till jobbet, tur för mej att jag satt i motorvärmaren igårkväll.
Lilla Tosca är med på jobbet idag, Jonte skulle inte hem på lunchen och då blir de för länge för henne att ligga i buren. Det har iaf gått jätte bra, inte för att jag trott ngt annat, men hon har vart så lugn och snäll hela dagen :,)!

i afton kommer nog emelie förbi en sväng och hänger med ut en sväng med grabbarna grus, blev lite ändringar på mitt träningsschema den här veckan, pga kyla osv. Så de blir en lugn skrittur ikväll bara :) Imorn om väder tillåter ska Bajen få gå intervaller, och Bobby ska få komma ut och jogga i vagn så han blir av med lite spring i benen.

förövrigt så var jag in på hööks hemsida just och kikade på schabrak, klickade hem det här:



Tycker de var jätte snygt! kommer klä både Bobby och Bajen, med frakt gick de på 349:- om jag minns rätt.
Helt ok, Längtar tills de ligger i postlådan ;D!

Nu ska jag fortsätta arbeta litegrann innan de bär av hemöver, ska handla innan jag far hem oxå , måste komma ihåg det! ska baka glutenfritt bröd till morfar i helgen, sen lite annat smått och gott så man har ngt att bju på hemma ifall de skulle råka komma en männisch :P!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0