1 februari.

första dagen på en ny månad, hoppas att den har ngt bra att komma med! hehe.

Igår blev de inte så att jag rakade andra halvan av Lilleman, han hade rullat i snön så han var dyngblöt! därimot så friserade jag honom lite, blev för feg för att stubba honom, men klippde bort ca 10 cm iaf (välbehövligt!!) sen toppade jag hans långa fina lugg lite, klippte runt öronen osv. han blev så pluttii så :)

jobbar 8-16 idag, efter det blir de gasa hemmåt och äta middag för att sedan bege sig ut i stallet, emelie kommer som sagt troligen ch rider med mig idag^^.  Imorgon är jag ledig, då blir de helrenovering av stallet! ska städa och göra snygt så de blir kliniskt! jag har nämligen en tendens att lägga saker där dom INTE ska vara, sen hittar jag inte igen dom, så de ska jag styra upp imorgon! får se om jag drar till stan en sväng på eftermiddagen eller om det blir på torsdag ist. återstår att se .

Rätt lugnt på jobbet änsålänge, inga varor eller paket har kommit än så är rätt trist för tillfället, men varorna bör vell komma vilken minut som helst om de är som de ska? ^^

jaja, back to work!...

Kommentarer
Postat av: mican

om du ska till stan kanske vi kan ses? en lunch eller något? =)

2011-02-01 @ 10:03:03
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

sv: gör så :D blir kanon :)

2011-02-01 @ 13:23:25
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Åsa

de kommer upp en bild så fort den läkt lite mer :) men har färgen kvar, kanske tar den samma dag som du ska göra om min läkt dvs :P

2011-02-01 @ 17:00:25
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0