beställt.





+


*Läder håltagare
*plaststigbyglar
*träns reflexer

haha gillar vikt måttbandet där man kan se hur mkt hästen väger, på ett ungefär iaf. kan ju vara intressant ;) kostade bara 39:- så det kan jag vell stå ut med :P , läste oxå om handskarna där och dom ska tydligen vara väldigt varma och sköna, dock hade dom tydligen gått sönder rätt lätt enligt vissa men dom var oxå rätt billiga så jag tar en chansning där helt enkelt :)

höll på klicka hem ett vintertäcke dom hade på extrapris,399:- kr! men insåg att jag har ruggit mkt vintertäcken redan så de fick vara, bra att jag lyckades stoppa mej själv för engång skull ;D! skulle dock vilja ha ett till vintertäcke med helhals, dom hade ett till jättebra pris! 699:- tror jag? men ekonomin vill nog inte tillåta det den här månaden , sen är det ju faktiskt jul om några dagar, så vi får se vad som händer efter de ^^

alla varorna är beställa från Hööks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0