8 december.

Förmiddag på jobbet idag, kan säga att de var riktigt spännande imorse när jag började färden! snöade så mkt att jag knapt såg vägen bitvis, och på e4an var det snö rök i sinne! är verkligen med livet som insats när man her sej ut ibland alltså, jisses.

slutar om ca 2 timmar, då beger jag mej hemmåt och plockar ut mina hästisar som jag lämnade inne imorse pga vädret, sedan är de vell dags att fundera över ngn slags middag som vanligt oxå antar jag.senare i afton har jag inte så mkt planerat förutom att jag ska he mej ut och sparka en sväng med vovvarna, hästarna ska få sej en omgång av mr ryktborste oxå.. ser att det ska komma ganska ordentligt med snö till helgen, vilket innebär att vi börjar träna igen till veckan om så är fallet :)! vore ju alldeles lysande faktiskt..

Förövrigt så kommer dom och renoverar våran luftvärmepump nu i eftermiddag, HUR länge har vi inte väntat på det?hoppas bara att dom får till den så vi kan ha den igång, den behövs verkligen!

NU ska jag dra slutspruten här på jobbet, fixa de sista innan jag har gjort mitt för idag ^^! höres..


Lurv Bobby förra vintern <3


och Lurviiis Bajen <3 :,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0