3 december.

Gårdagen började med en förmiddag på jobbet, sedan hem och laga mat och invänta Harald och sussie som kom på besök, blev tacos till middag , visning av thailandsbilder och sedan lite gott och film som avslutning :) mkt trevligt!

Idag blev de en lugn förmiddag med sovmorgon för min del, Ola var snäll och gav hästarna imorse så jag slapp stiga upp :)! vaknade till liv där vid 11, klev upp och gick ut med vovvarna och sedan har jag bara väntat på att göra mej i ordning för arbete, där jag för tillfället befinner mej just nu. har kväll idag och förmiddag imorgon.

Hästarna hamnar lite på sidan nu ett tag, ser det som en liten "vinter vila" då underlaget är så otroligt dåligt ! så lika bra att dom får stå nu när det endå inte går träna ordentligt. Dom visar dock snö på vädret ikväll /imorgon, kan de inte bara typ tvär rasas ner en 50 cm ? vore ju lysande. börjar vara rätt less detta gråa trista stenhårda skit väder faktiskt :(


finaste Bobby skrutt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0