28 december.

Efter ett par dagar med extrem blåst så har det äntligen lugnat ner sej en aning, i måndags blåste det rent extremt mkt! blev ingen körning/ridning då kan jag säga, både för min och hästarnas skull..samma sak igår, blåste ngt så enormt! jävla skit, snacka om att det alltid ska vara ngt ivägen..

Befinner mej på kiosken hos mamma just nu, mamms och papps ska hänga mej till stan en sväng och vara smakråd , ska kika på en ny spis som sagt :) hoppas att dom har ngn snygg till bra pris, då blir jag klaaad ^^
I afton/kväll när vi anlänt hem igen så ska jag ut och köra Bajen en sväng med Tosca på släp, Tosca har börjat få så otroligt mkt energi ! den tar verkligen aldrig slut hur man än bär sej åt! , vi sparkar minst 5-6 km om dagen och då får hon oxå dra litegrann , + att vi alltid går en promenad på kvällen innan sängdags, hon följer alltid med ut i stallet och egentligen så fort jag går utanför dörren! hon har tänkt ta kål på mej tror jag ;) hehee^^

Hennes Nomesele har anlänt oxå och den passade perfekt! *sköönt* hon blev så snygg i den, svart och rosa ;)! ska snöra in en bild senare så ska ni få se :)!

Har tänkt inhandla mej ett par längdskidor ngn dag framöver så vi kan börja åka elljuspåret, synd att skidor ska vara så förbaskat dyyrt! har kollat runt på blocket litegrann och mejlat på ett par st men dom hade hunnit bli sålda :/, kanske åker förbi myrorna idag när vi lix ska in till stan och kika där, dom brukar ha allt! vägrar köpa nya för typ 2000:- kr -.-

Imorgon är jag oxå ledig, då ska jag ut och galoppera med Bajen i djupsnön  och Bobby ska ut och joggas :)!
Fredag väntar förmiddags arbete, sedan kväll lördag och förmiddag söndag...

Jag och Bobby vintern 08-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0