21 december.

Någon härute som behöver lite snor? finns att hämta hos mej isåfall! snorar som en jäkla dåre och hostar om vartannat, INTE kul! lever på alvedon och kaffe just nu för att hålla glöden uppe här på jobbet..

1,5 timma kvar innan hemgång, då ska jag till och göra lite tryffel hade jag tänkt, sedan ut och sparka en sväng med vovvarna är tanken :) ledig nu enda framtill nyår, de känns bara SKÖNT kan jag lova!

Imorgon blir det läkarbesök som sagt och sedan om jag inte tvär dött en snabbis på stan och fixa de sista inför julafton :) mamma ska hänga på oxå, blir kanoners! på aftonen är jag och Jonte bjudna till hans mamma i ursviken på middag, jennifer och andreas är där ocå förmodlar jag så de blir trevligt! dom har vi inte träffat sedan vi kom från thailand :)

förövrigt i veckan/helgen så ska hästarna ut och arbeta oxå, lite dressyr och galopparbete står på Bajens schema och Bobby ska få dra vagnen bara, myspys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0