22 april.

Jaha, ännu en gång går mina planer i kras! hade ju tänkt åka in till stan och fixa lite hagvirke och hundfoder, men då är de en sån här jävla röd dag så alla affärer har stängt! ååh så iriterande, imorn borde det vell vara en vanlig dag? får fara in då ist.

Iaf så ska jag strax gå över och plocka in Bobby och duscha upp honom lite, får se om jag även tar Lilleman en vända!.
Förövrigt så har jag bakat en kaka till mamma som kommer hem ikväll med pappa från fjälls, hoppas att den blev ätbar.
Och vad händer mer idag/kväll?? kommer vara så sjukt uttråkad då Jonte for till fjällen imorse och kommer vara borta till måndag, så är de någon tapper jävel härute som kan tänkas umgås med mej ngn dag så hör gärna av er!!

åhh, jag känner på mej att kakan blev misslyckad, jävla skit!! nu bjuder jag på lite bilder ist..

Jättefiint!


RABIAT Tosca!! hahaha


Älskar att hon är så fotogenisk!

Men plötsligt händer det! här vet hon förövrigt att hon INTE får ha den där pinnen.... -.-!! (den flisar så förbaskat)

GULLEgriis!!



<3

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha fina bilder :)

2011-04-22 @ 13:14:30
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0