17 april.

Blev förmiddagsarbete igår framtill 14,20 , sedan kom Jonte och plockade upp mej med hans bil och vi drog oss mot Bodabrog där Roger och Carina väntade på oss, var faktiskt första gången jag var dit och de var fantastiskt trevligt! att man inte vart dit tidigare? , sen blev de middag ute på Tatung vilket smakade ljuvligt! efter de följde vi med hem till ursviken där de bjöds på Carinas goda chokladkaka till efterätt :), sen ringer Macken Dennis och frågar vart jag hett nyckeln till kund dörren, jag helt förvirrad springer omkring och funderar tills jag inser att jag stoppat ner fanskapet i FICKAN!! så bara he sig iväg till kåge då för att låsa..
Jävla skit, jag hatar mig själv så förbaskat mkt att jag ska vara så klumpig!!! -.-

Iaf så var jag och Jontis hemma igen vid 22 tiden, jag gick direkt ut istallet och plockade in mina guldgossar som stod ute och väntade i blåsten, dom var lagomt lyckliga över att få komma in kan jag sejja!

Ngt jag märkte imorse var att de torkat upp ganska rejält inatt tack vare att de blåst såpass, hela våran gård är i stortsett torr nu! sen nästan bara snöhögarna kvar, AWESOME! längar till man kan börja göra fint och plantera osv :D

Nu befinner jag mej på jobbet, ska stänga ikväll , Imorn är jag ledig ! då ska jag he mig ut och rida Bajen en sväng, sen blir de middag hos Jontes mamma på afton så de blir stan då Jonte kommer hem från jobbet, då ska vi passa på att storhandla lite på Maxi oxåå. Tisdag hade jag tänkt ner på banan en sväng, men de blir nog fredag ist då jag inser att jag faktiskt jobbar!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0