8 oktober.

kl är mitt i natten och jag borde verkliigen sova, men jag ska göra ett kort och snabt inlägg^^
har jobbat och shåat på, så har inte hunnit med så mkt annat än det, men nu är det helg framtill söndag kväll för min del innan jag arbetar igen. I afton har Jonatans mamma dennis och vincent vart förbi på middag, blev suring som smakade helt underbart som alltid! sen ikväll har jag vart uppe hos Mli en sväng , imorgon ska jag försöka hinna till stan en snabbis, ut och rida minst 1 av hästarna , sen blir de utgång på kvällen med Mli om de blir som vi har tänkt oss :P hoppas på det!

sen hoppas jag på att mina grejjer från börjes kommer nästa vecka!! :)

mina planer inför nästa vecka ser för tillfället ut såhär:

Måndag:ut med hästarna under dagen,sen jobb på kvälln!
Tisdag:Ledig, banan med Bajen troligast, annars träning här hemma. personal möte hos brukaren på afton!
onsdag:städa, jobb på kvällen
torsdag:jobb morgon , sen ut med hästarna!
fredag:jobbar kväll , troligen ut med hästarna under dagen , sedan är jag ledig helgen!


så vill ngn hitta på ngt nästa helg så är jag öppen för förslag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0